هانیه خانوم
زندگی بی تو=مررررررررگ

هانیه خانوم

 

بی زارم از این خواب ها

که هرشب مرا به آغوش تو می آورد

وصبح با اشک از تو جدایم می کند...!

.

.

.

 

دروغ میگویی " دوستت دارم "

تا من خوشحال شوم

ومن احمق میشوم

تا تو دلگیر نشوی...!

واقعا داستان ما این بود از اول

.

.

.

 

هیچ شباهتی با یوسف نبی ندارم

نه رسولم..!

نه زیبایم...!

نه عزیزشده ام..!

نه چشم براهی دارم..!

فقط درچاه افتاده ام

 

.

.

.

رفته ای؟

بعضی ها بهش میگن قسمت!!

اما من تازگی ها بهش میگم

    " بــه درکـــــــــــــــــــــــــــ "

.

.

.

 

در کودکی در کدام بازی راهت نداده اند؟؟؟!!

که امروز، اینقدر دیوانه وار، تشنه ی بازی کردن باآدم هایی؟

.

.

.

قندم آنقدر بالا رفته بود که بریدن تک تک انگشت هایم جواب نداد...

دلم را بریدم از دل تو...

شیرینی دروغ هایت ریشه دوانده بود!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ نوشته شده در چهار شنبه 25 فروردين 1395برچسب:, ساعت 13:10 توسط ❤یه پسر تنها❤:


Design By : Bia2skin.ir